Hatsávossá bővül az M1-es autópálya Budapest és Győr között
A beruházás 800 milliárd forintba kerül.
A beruházás 800 milliárd forintba kerül.
Az építésügyi és közlekedési miniszter azt javasolja az arab befektetőknek, hogy tárgyaljanak a fővárossal; és Budapestnek is azt tanácsolja, hogy hallgassa meg a fejlesztők ajánlatát.
A szervezet a DK-s Molnár Csaba beadványának hatására kezdett vizsgálatba még tavaly ősszel.
Térfigyelő kamerákat is telepítenek, ha a miniszter megteremti hozzá a feltételeket.
Távozását a miniszter a MÁV hibájából történő halálos balesetre értette, de a szombati, Bagnál történt gázolás nem a vasúttársaság hibája miatt következett be.
Rózsa András szerint a közlekedési miniszter nyíltan hazudik a Rákosdubajjal kapcsolatban.
Ennyi még nem volt, még az új módszertan 2018-as bevezetése óta sem.
Magyarország előre megy, nem hátra.
A miniszterelnök továbbra sem tehetős, Rogán Antal annál inkább. Bánki Erik vadásztrófeát nem, 526 millió tartozást viszont feltüntetett a vagyonnyilatkozatában. Lantos Csaba nem siet az 1,2 milliárdját behajtani másokon, Lázár János úgy vásárolgatott, hogy közben százmilliókat spórolt, Gulyás Gergely megnősült, Varga Mihály pedig vett egy lovat. Vagyonnyilatkozatok a Fidesztől a DK-n át az LMP-ig.
„Úgy látszik, szívére vette a kommentemet” – írta Vitézy.
Lázár János Rákosrendezőt akarja kitakaríttatni a fővárossal, Karácsony Gergely szerint ez állami feladat.
A tavaly októberi tizenkettő után Lázár János most újabb Makovecz Imre-alkotásokat, -épületeket és -építményeket tervez kiemelt műemlékké nyilvánítani Budapesttől Csengeren át Makóig.
Iparági források szerint mégis lesz home office, Lázár ezzel szemben arról posztolt, ez csak “egyes szakszervezeti vezetők vágyvezérelt híradása”, továbbra is tilos az otthoni munkavégzés és ez így is marad.
Versenybe száll a VI. kerületi önkormányzat a MÁV által várt magán ingatlanfejlesztőkkel a Nyugati pályaudvar mögötti terület közösségi és zöld fejlesztéséért, amelyre 2,6 milliárd forintot szán.
Az Építési és Közlekedési Minisztériumot a mohácsi Duna-híddal kapcsolatos várakozásokról kérdezték, amire az államtitkár a legendás őszödi beszédből vett idézettel válaszolt.
Több mint ezret, de nem csak a vasúti, hanem a buszpályaudvarokon is nekigyürkőznek.
A hangsúly azon van, hogy “már”. Bár az Opten cégregiszter még azt mutatja, hogy Lázár János miniszternek 10 százalékos tulajdonrésze van a Divatcsarnok Projekt Zrt.-ben, a minisztérium szerint ez már nincs így. Igaz, a kilépése pontos dátumát nem árulják el. A cégben igazgatósági tag egy Habsburg-leszármazott, Lázár vadásztársa.
Ugyan az elővásárlási jog körüli bizonytalanságok miatt még nincsenek birtokon belül az arab befektetők a tervezett Mini-Dubaj rákosrendezői területén, a projektnek értékesítési központja nyílik hamarosan Budapesten. Nem is akárhol.
A Építési és Közlekedési Minisztérium hét pontban fogalmazta meg, mire kötelezi rövid határidővel a vasúttársaságot.
A főpolgármester azt mondta: fel voltak készülve arra, hogy a kormány megpróbálja megakadályozni az elővásárlási joguk érvényesítését, de a budapesti vezetés kész akár perelni is. Azt is közölte, hogy tárgyalásokat kezdeményezett Lázár János miniszterrel.